Helt slut!

Nu är jag helt död typ och jag tror att både Malin och Jasmin är det också! Vi var ute i skogen och filmade och gick en massa. Det var jätte mysigt och vi hade så klart jätte kul tillsammans. Vi hittade ett perfekt ställe där vi ska spela in några scener, vi hittade även ett jätte bra träd =) Så vi har gjort gansak mycket i dag på vårat projektarbete.
Nu har jag varit och köpt saft till i morgon, våran dans klass ska ha med oss fika och fika på ektionen i stället för att dansa och jag och Malin fick i uppgift att köpa saft.
Ska snart äta pankakor och sen antagligen titta på en film. Men nu orkar jag inte skriva mer plus så ropar min mor och far på mig, håller på att planera själva resan ner till Italien :)

Tjoflöjt   //Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test