Hatar skolan!

Jag fick seriöst damp på dom som jobbar i informationen idag, vars jobb är att INFORMERA eleverna om vad som händer.
Tror ni dom sköter sitt jobb, inte alls! Jag är så irriterad över det att jag nog gör bäst i att bara släppa det.
På tal om annat så har detta varit den mest onödiga skoldagen någonsin och jag vill mest spy på allt just nu, tur att det är avslutning på fredag...

Jag fick så fint reda på igår att vi skulle ha en extra teaterlektion idag kl 08.00 för att sammanfatta och ha lite betygsnack osv.
Men eftrsom det bara var jag och en till tjej som beslöt sig för att dyka upp så ställde vår lärare in, jaha då hade man gått till skolan typ fyra timmar tidigare än vad man behövt. Till lektion nummer två är det åter bara vi två som dyker upp och då skulel vi ändå fatta viktiga beslut om vår slutproduktion i trean. Gott med lite fika i alla fall, det blev ju mer till oss.
Sen var det en lite "kortare" rast på nån timme innan vi skulle ha historia. Som varade i 2 min eftersom vi bara skulle ha betygsamtal. Jag menar huuur onödig har inte denna dagen varit när allt har blivit inställt eller inte kunnat fixas..Vart i skolan mellan 8-14 för att ha betygsamtal på två min. Tackar!

Usch har ont i huvudet och är trött, ska möta upp Sarah ikväll och sticka och sola. Gööött!
Funderar allvarligt på vad jag ska göra nu, städa lite kanske, läsa, glo på film......Hm svårt.
Borde komma ut och springa lite, det var ett tag sen nu.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test