Har man sommarlov så har man

Låg och sov länge imorse efter inte allt så sen eller jobbig natt trots skräckfilmen jag såg igår. När jag vaknat gick jag över till Freekish för att förbereda våran brunch. Det blev en massa mat! Vi hade melon, ägg, pankakor och scones...mumsigt!!! Kaffe packades självklart ned också:P Sen hoppade vi på våra cyklar och drog till Morups Tånge, asså, det är då man fattar hur fint man bor!! Vi hittade en plats med lä och satt sedan där i tre timmar och stekte:) Det känns liksom lite som att jag har hittat vägen till lycka:P Man känner verkligen sig så lugn och lycklig när man är så avskärmad från trafik och solen värmer.
Sen la vi oss på stranden en stund och så har vi varit ute och gått så jag har verkligen inte varit inne idag:) Städade lite bara...
Nu vet jag inte om jag ska joina Freekish vid Desperate Housewives eller bara ta det lite lugnt hemma för mig själv, får se.

Vi gjorde en liten pankaksnisse:)


Vi kände oss lite iaktagna kan jag säga...


Puss o Kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test