Gott & blandat

Jag är också helt ledig idag, jag vaknade runt åtta men vägrade gå upp förrän efter nio och sedan dess så har jag ätit en god frukost framför tvn. Dagens planer är inte så många om jag ska vara ärlig, jag ska inom stan i eftermiddag för att gå på rutinkontroll hos tandregleringen och jag ska passa på att ta ett snack med dom om framtida behandlignar som jag vill avstå ifrån. Så håll tummarna på att jag kaaanske får bort tandställningen i överkäken idag!

Efter det så hoppas jag att jag är vaken nog för att dra ut och springa en runda sen är jag lite smått sugen på att åka in för ett friskispass ikväll. Men som sagt, annars händer det inte så mycket idag. Jag ska vara lite snäll och städa huset idag, mamma mår jättedåligt och har inte ork till något så jag vill kunna underlätta allt lite just nu.

Igår så träffade jag Sarah för första gången sedan jag åkte till Turkiet, jag cyklade hem till henne och sen gick vi tillammans ner till Klitterbadet för att sola. Det var jättekul att få träffa henne igen, det var ju ett tag sedan. Dessutom bestämde vi oss för att vi tillsammans efter min student ska åka utomlands tillsammans, antagligen till samma hotell som jag bott på nu eftersom det låg så bra till allt! Dessutom så ska vi ha en riktigt tjejig dag på lördag, träna ihop, handla, laga mat, kolla på film och prata prata prata. Like the good old days :P

Vi hörs lite senare!
Bye / Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test