Go'kväll

Idag fyllde mamma år och det har vi firat med lite presenter, middag och en improviserad drink här hemma. Testade att göra en latte med Malibu:)
I present av mig fick hon en bok. P.S I Love You som jag har sett som film och den var riktigt bra. Jag tror mamma kommer gilla den.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Var i Vinberg och spelade i en stråkkonsert men alla roliga personer från orkestern var inte med så det var lite småtråkigt:P
Nu tänkte jag lägga mig trots att jag har sovmorgon imån...alla lektioner är inställda:D Haha! Berättar om mina sista dagar i skolan imån för det är ganska komiskt faktiskt, orkar bara inte nu:P
Puss o Kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test