God morgon

Vaknad vid 10 i dag. Helt underbart att få sova så länge, okej, jag gick kanske och la mig lite sent. Men det var ändå skönt att få sova så här länge :P
Har ingen skola i dag, och skolavslutning i morgon. Ska bli gansak skönt med sommar lov nu känner jag.
Vad ska hända i dag då? Hm... inte mycket tror jag. Ska i väg ett tag till stan annars ska jag nog inte göra mycket i dag. Är sugen på att baka lite, men får se hur det blir med det.
Sitter i alla fall nu och lyssnar på Bob Dylan. Han är grym allså!! Lyssnar just nu på låten Boots OF Spanish Leather. En riktigt bra låt! :)
Ne nu ska jag nog gå ut på en promenad längs stranden.

Tjoflöjt  /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test