Fortfarande deprimerad...

Kommer till skolan idag kl 8 för att ha engelska. Vi sitter där i klassrummet, tre st från klassen och väntar och den helvetes vikarien kommer inte!!!! Går till informationen och får reda på att vi inte ska ha någon lektion och att vi istället får en stor jävla skrivuppgift att göra till nästa vecka. Tydligen har vi fått helt olika information från rektorn och läraren och vet seriöst inte riktigt vart jag ska ta vägen!! Hatar skolan...
Som om det inte vore nogg så har jag ingen lektion för en 20 i 12:D Döda mig!!!!
Nu är det alltså bara att vänta på Hanna och plugga lite matte. Hinner ju iofs göra det på nästa håltimma idag som kommer ligga på 3 och ½ timma...nää, vadå? Jag hatar inte skolan...
Ska väl sätta igång med pluggandet nu då:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test