Endast några timmar kvar

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att klassen ska samlas och tänkte att det kunde vara passande att skriva lite. Blev lite sent igår och orkade inte skriva då och sen åkta jag ju tidigt imorse.
Studenten var i alla fall helt okej igår. Det var kul att snacka med studenten i alla fall:p och så hade dom världens sötaste kattungar!!!!
Och så idag är det skolavslutning och jag bara lääängtar tills hela kyrkgrejen är över så jag kan fika med mina sötisar och sedan blir det fruktfat och godistårta med mamma och mina extra morföräldrar:D Mysigt!!!
Nu tror jag faktiskt att jag och Hanna ska dra oss bort mot bildsalen och träffa de andra huliganerna:p
Puss o kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test