Det bränns!

Både på tungen på grund utav all frukt och ute i solen, ja solen har faktiskt tittat fram och nu kommer jag ihåg hur blå himmel ser ut! ...Okej bränner i solen var väl att ta i men vilken energi man får! Wow.
Jag och Sarah har varit duktiga och gått långa sträckor, kollat på twilight och frossat frukt.


På menyn: (fanns) 2 sorters melon, jordgubbar, körsbär, vindruvor och vatten.


Fina Sarah

Fick precis reda på att moster och Freja kommer hit ikväll och äter flygade Jacob med oss för att vi sen ska åka in till stan och joina våra skådis kompisar i firandet av regisören Kålle´s födelsedag.
Jag funderar på att gå ut och gå en liten runda och sen sätta mig och njuta i solen.. Nu har mina sommarlovskänslor börjat titta fram ihop med solen.

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test