Avslutat kapitel

Om ungefär 40 min så är det absolut helt slut med att vara en andraklassare på gymnasiet, det var sista dagen idag och nu kommer den tid då man i lugnt och ro kan göra det man vill och förbereda sig inför det sista året.
Imorgon är det min första sommarlovsdag och också början på mitt sista riktiga sommarlov.
Det är rätt läskigt att man vid den här tidpunkten om ett år är helt fri från skolan och antagligen är jag i Turkiet med Sarah. Men samtidigt vet vi verkligen inte hur framtiden för oss tre tjejer ser ut, är det en delad framtid?
Vad som än händer så kommer vi säkert hålla kontakten för vi har kommit så nära varandra, men ovisheten skrämmer såklart.

Nu är jag hemma från en underbar kväll hos morfäräldrarna där också, som vanligt, Ann-Beathe och Freja var närvarande.
När jag säger familj så inkluderar jag även dem för vi är så otroligt tajta och träffas super ofta!


Här sitter moster Ann-Beathe och kollar på vår bilvande resa till Hurghada inför nästa jul och mormor var lika glad som alltid!


Freja är en utav världens mest underbara människor och hon betyder galet mycket för mig. Hon är dessutom ruskigt underhållande, hon börjar nämligen gråta såfort man börjar "klia" henne med den där saken på huvvet....

Vi åt en god laxrätt och avslutade med hembakad jordgubbstårta och det känns som att min mage ska spricka när som helst. Vi ungdomar, haha, satt och kollade på finalen av talang där våra stjärnor Brynolf & Ljung medverkade tyvrr vann de inte men han som vann är ju enormt jävla bra!
Sen satt jag och Freja med hennes laptop och kollade på Chris Angel och hans helt sinnessjuka saker på youtube.

Är trött som ett as, jag börjar nog bli gammal, lillsyrran är på ett skumdisco som hålls under endast ett litet tak och som sagt... det ösregnar. Fyfan. Att hon orkar. Själv sitter jag inne med massa kläder och huttrar. Nej, nu är det sängen som gäller för min del, god natt på er!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test