Askungens möss

Jag och Julia är i full gång med att städa hela huset från topp till tå för att underlätta för mamma.
Innan lillsyrran kom hem så passade jag också på att baka mitt berömda bröd och just nu står en banankaka i ugnen.
Vi hoppas på att kunna pigga upp henne lite i alla fall, även om vi aldrig kan lösa allt som händer just nu.

Det gick bra hos tandläkarn, däremot fick jag inte ta bort tandställningen denna gången men hon sa att jag absolut skulle ta upp mina tankar till nästa gång då jag har tid hos bossen av tandläkarna. 13 juli, jag hoppas verkligen att den kan få försvinna då! Jag har faktiskt inte hunnit träna än, om man bortser från den cyklade milen och städningen här hemma. Men när huset skiner så ska jag ge mig ut en runda. Härligt. Hoppas det blåser lite mindre då bara!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test