Äntligen!!

Blev så satans irriterad igår på detta blogghelvete! Jag fick inte upp sidan och kunde därmed inte skriva något. Jag blir så sur när sånt inte fungerar! Nu har jag i alla fall äntligen kommit in och kan skriva vad jag jgorde igår:P
Okej, vad gjorde jag nu då? Jo, jag var på vernisage...eller hur det nu stavas:P Låter seriöst va?:D Asså, det var det inte. Det var Anna-Karin, Hannas mamma som hade det hemma hos sig och det var en massa bekanta typ som fick visa upp några saker som de gjort när de var mindre. Jag visade också upp något:D Det var en lerklänning som var så sne så vi döpte den till skolios. Seriöst va?
Idag har jag sovit ut, och sen var jag i trädgården en stund tills jag stötte på en megastor spindel och gav upp. Nu ska jag snart ner till stranden tänkte jag så vi hörs senare!
Puss o Kram! //Malin
Skolios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test