Allsång och manetattacker

Gårdagen började med att en trött Jasmin körde upp till sin ensamma kusin i det lilla huset på prärien.
Sen drog vi iväg till stallet för jag hade lovat henne att hänga med ut och rida, pigga och glada hästar betyder mycket fart.
Me like!



Sen bara för att jag höll vad jag lovade så följde hon med mig till stranden, jag hade lovat mig själv att inte bada förrän havet blivit riktigt varmt men hon fick i mig tillslut, det var iskallt och det tog mig säkert 30 min innan jag doppat mig. Pinsamt.
Sen tyckte jag det var färdigbadat för min del och jag ville upp men då fängslade hon fast mig och jag började snacka om att det stack på foten. Vi tänkte inte mer på det. En minut senare skrek Freja, då hade hon dragit in oss båda bland brännmaneter... Behöver jag säga mer? Aj!
Sen stressade jag iväg hem och gjorde mig fin för kvällens allsång på Vallarna. Min moster skulle vara med och sjunga, därav anledningen till detta riktigt moogna beteende =)



Bilden får tala för sig själv...

När klockan var elva så var det dags för nästa snabba ombyte, denna gången skulel jag hem till Hanna och möta upp tjejerna men Malin har redan sagt så fint vad som hände att jag sätter punkt där.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test