4 juni

Alla mina lektioner är inställda i dag, så idag ska jag och Malin ta oss till Varberg och shoppa lite, vi båda behöver skor, så det ska vi leta efter i dag. Blir antagligen att vi inte bara går och letar efter skor :P Kommer atagligen oxå att träffa en kompis som bor i varberg i dag. Kommer att bli en riktgt mysig dag.

I går var jag på riktigt konstigt humör alltså. I ena stunden var jag hur glad och som helst och verkligen hoppade upp och ner, medans i andra stunden var jag jätte trött :P
Min sista lektion behövde jag inte gå på sa min lärare när jag kom dig. Är nämligen färdig med hela kursen så jag fick åka hem =)
På kvällen var jag sjukt rastlös, viste inte vad jag skulle ta vägen. Kunde knappt titta på filmen som jag hade satt på, tankarna bara flög iväg till annat :p

Nu sitter jag och lyssnar på GES med låtan Stanna världen en stund. haha gillade den riktigt mycket när jag var liten och hittade den på datorn nu, =) haha

Det är den 4 juni i dag, så om exakt ett år kommer vi tre tjejer här att ta studenten =) Kan inte fatta att det bara är ett år kvar nu, både härligt och riktigt skrämmande alltså!

Ne nu ska jag nog ta en promenad innan jag gör mig i ordning och sen åka till Varberg.

Tjoflöjt   /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test