Vuxenbordet

Eftersom jag inte känner för att hänga med lillsyrran och dom andra två småttingarna så hamnar jag automatiskt vid vuxenbordet och min släkt, är väl inte den mest normala..
På tal om mormors syster som just nu är väldigt sjuk i cancer och hur hon tar varje dag väldigt bra så kom vi sakta in på att man aldrig riktigt visar uppskattning för sin partner. Då så kommer min morbror med det mest korkade argumentet om hur han visar kärlek.

"Jag har tröttnat på att ge kärlek åt min egna spegelbild men brukar ofta småprata med min eltandborste och framför allt hångla med mitt munvatten två gånger om dagen och DET kallar jag att visa uppskattning, men "hon" har fortfarande inte fattat att jag är perfekt..."

Ja, vad säger man? Den nivån ligger alla på i släkten från mammas sida!

Jasmin


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahaha!!XD

2009-07-11 @ 12:24:41
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test