Lediga tider i regn

Vad gör man, det regnar på min lediga dag och alla andra jobbar eller är utomlands.
Jag känner mig enormt rastlös och jag tror, även om det är skittråkigt, att det är tur att jag har mitt jobb, jag hade nog klättrat på väggarna tillslut om jag aldrig haft något att göra!
Sitter och lyssnar på Daugtry just nu och funderar på att fixa och dona i mitt rum nu och göra det sådär övermysigt, tills jag kommer på något annat att göra denna dyrbara dag. Blev rätt sugen på att dra och sola och simma, får se till att få tag på Sarah och se om hon vill hänga med!

Nu har min moster dessutom lagt ett bud på den där "herrgården" som jag nämnde för ett tag sedan, jag håller tummarna stenhårt för att det där vackra stället ska bli hennes och då har jag snart en egen villa om jag vill!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test