Mysigt och gott!!

Hade en så helt underbar dag i lördags. Var några timmar på stranden, solade och badade med en kompis och hans kompisar. Riktigt trevligt och vattnet var ju helt underbart varmt. =)
På kvällen gick jag och mamma över till grannarna där vi grillade och pratade gammla minnen. Vi har gjort så galna och roliga saker tillsammans alltså.
Efter det åkte jag och handlade lite, skulle vara ensam hemma och tänkte då att lite fukt skulle vara perfekt. När jag åkte hem med frukten bestämde jag mig för att det skulle vara riktigt gött med ett kvällsdopp, så vid 10 tiden åkte jag ner till bryggan, träffade en kompis där nere och tog ett dopp. Efter badet satt vi och pratade ett litet tag.
Jag åkte sedan hem och satt mig på våran altan tog fram "Ljudet av ditt hjärta"  och fruken som jag köpt tidigare och lite choklad. Helt underbart var det att sitta där ute, med täcke och en massa kuddar, frukt och en bok som man älskar!! =)  

 
Ser det inte helt underbart gott och härligt ut?!



Det kom en så söt igelkott på besök hos oss i går. Den gick i cirklar och var inte alls blyg. Gick verkligen jätte nära oss. Så sjukt söt alltså!!



Tjoflöjt  /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test