Uppladdning!

Nu är jag så evigt trött på att gå och längta efter den riktiga sommaren så idag åkte jag, mamma och Julia och köpte lite mysiga saker till mitt rum nu när hösten närmar sig.
Det blev saker som kuddar, ljus, filtar, böcker, mjukisbyxor, kollegieblock och vitaminer och allt landade på under tusenlappen och det kändes helt okej. Nu är jag redo att möta hösten!


Massa kuddar i olika färger och storlekar
Klotljus i höstiga färger
Stenljus med små budskap på
Mjukisbyxor, svarta och grå (riktigt nödvändigt om man går teater)
En mjuk och stor filt
Böckerna

- Aldrig fucka upp
- Gold Diggers
- 14 år till salu



och såklart vitaminbomberna från Brämhults!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test