Tips!

Som ni kanske märkt så har jag klippt några av mina shorts själv och även jasmin har hakat på. Det är ett extremt bra tips till alla fattiga studenter som jag:D Offta har man ett par gamla jeans som fortfarande är snygga med kanske en aning korta eller som i mitt fall, för vida ner till. Ta fram saxen och skapa snygga sommarshorts för 0 kr vettja:)
Tänk bara på att inte klippa så mycket utan klipp upp dem allt eftersom och vik gärna upp så man kan välja längd när man är färdig. Tråkigt om dom blir för korta:P Dom kan ju fransa sig lite me. Modet den här sommaren är väl utstickande fickor så det kan också vara bra att ha i åtanke...klipp inte i dom!!!!!
Puss o Kram! //Malin

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test