Taggad till 1000

Vart ute och sprungit med Sarah precis, jävlar va gött det var. Men jag tror det börjar bli dags för att utöka rundan, det känns sjukt gött! Jag har kommit in i en fas då jag är väldigt taggad med träningen, vet inte varför den slog till just nu men det går så jädrans bra nu! ..Hoppas på att jag inte jobbar den dagen då loppet ska äga rum. Hade varit kul och bra för både självförtroendet och självdisciplinen.

Ett tag var jag ju till och med inne på att göra lumpen, skickade in provpapper när dom kom förra året och fick beskedet att jag var lämpad. Coolt. Men mer än så blev det inte.
Nu ska jag ställa mig i duschen och tagga ner lite, har blivit en riktig nattuggla och är inte trött innan efter midnatt. Får se om någon vill smsa lite med mig (=



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test