Söndag morgon

Ovanligt pigg för att ha somnat runt 4 och gått upp vid 9.. Tror det beror på att jag tog en lång oh härlig promenad, och alla jordgubbar till frukost såklart. Annars har jag inte hunnit så långt än, suttit med mamma och räknat på hur många timmar till jag kan jobba utan att behöva skatta och det börjar bli tajt! Sitter och spanar på lite olika inrikes-resor som jag och Sarah kan göra i slutet på lovet, nu ska jag duscha och borde väl fixa till lite på mitt rum...Får se vad jag hinner med. Jag ska nämligen kolla på hus med moster idag. Det finns ett litet paradis som är till salu, med två boningshus, världens vackraste miljö, ett litet stall osv. Och vet ni vad?!
OM deta stället blir hennes så är ett av boningshusen mina!!! Inte för att jag kommer kunna flytta in där än på något år men fatta känslan. Håller tummarna.

Jobba ikväll, känns underbart att slippa vara där hela dagen.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test