Sliten

Nyss hemkommen från en dags slit på jobbet, som tur var så fanns det faktiskt saker att göra hela tiden idag och föreställning på det, tiden har gått fort med andra ord.
Jag tror inte jag känt mig såhär sliten på jävligt länge, sitter med nya mjukisbyxor och ska snart lägga mig i sängen och kolla på en film!

Citerar bloggerskan Bunny, "Sliten som ett par trashade jeans"

Kunde inte somna förrän vid tre i natt, min telefon ringde ett par gånger och så var det så jäkla varmt!
Den där killen från Turkiet, Huseyin som blev heltokig i mig var en av dom som ringde, hann inte reagera innan han la på och tur var väl det för jag hade inte velat svara tror jag...

Sen väckte mamma mig vid 7, då skulle jag åka med henne till Ullared för att handla lite olika saker och sen in på netonnet för att köpa hem en extern hårddisk på 1TB =D Gissa om jag är glad?
Tänkte överraska min dator med lite vitaminer för att pigga upp min älskling, shit jag är en sån teknik"nörd"!
Fråga bara Hanna och Malin....


Folk som känner mig vet att jag nog aldrig hade klarat mig utan min mobil, eller minidator som dom kallar min lilla bebis, ipoden, datorn eller tvn...Herregud vad ska jag sluta som?!

jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test