Släktträff?

Det där med att sova en liten stund är verkligen inte min grej, sedan jag vaknade utav att Sarah ringde så känns det bara ännu värre än vad det gjorde innan. Hoppas verkligen att jag sover bättre i natt annars kommer jag dö som fisken på torra land hemma hos pappa imorgon. Shit. Haha, det ska bli riktigt intressant att se hur barnen där har utvecklats den här gången. Man kan ju alltid hoppas på att dom inte har ihjäl varandra.

Jag dissade idén med kräftfestivalen, det kändes inte lockande att åka dit i ösregn och blåst när man inte mår så bra. Därför hängde jag med till mormor och morfar, men här var en stor skara av släkten inbjuden också så det där med att komma sunkig var nog inte världens bästa idé ;P
När jag var och plockade jordgubbar med mormor så var två av dom som är här ikväll med och plockade och då mobbade dom mig för att mobilen plingade var och varannan sekund, nämner inga namn ;)
Så vad tror ni händer när mobilen ringer nu ikväll då? Haha, ja dom är bra roliga dom...

Känns mest som att jag snackar skit nu, men det var skönt att komma undan allt folk ett tag. men jag får väl gå tillbaka och stötta morbrorn genom att snacka it, film och spel, intressant?

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test