Schlagerabstinens!

I lördags kväll var jag ju på den där schlagershowen på jobbet och nu har jag lagt in alla bilder och filmer på datorn och tänkte visa upp dessa för er!


Jättemörk och dålig bild men detta var kvällens outfit,
svarta leggins, oversize skjorta från Gina, stort skärp och mina gladiatorklackar.
J


Hatti skötte ljuset hela kvällen!


Jessica var grymt duktig och sjöng en egen cover på låten Främling, finns som videoklipp nedan!


Johnny och Cissi dansade till låten ABC och även detta kan ni se lite längre ner i inlägget!


Lars Malm sjöng bla Las Vegas och Hope and glory, lika jävla duktig som alltid!
Ett av klippen är på honom =)



Bossen själv, Kålle Gunnarsson med Roger Pontares låt - När vindarna viskar mitt namn








Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test