Rosa vatten

Inatt har jag sovit jättebra, jag somnade faktiskt både fort och med ett leende på läpparna igår. Idga lyckades jag till och med att inte vakna redan klockan 6 för att sen ligga och försöka somna om, utan vaknade runt 9 och gick upp hoppade i träningsskorna och sprang en liten runda. Benen är faktiskt ganska möra efter promenaden med Sarah på 3 timmar igår men känns skönt att få ha tränat lite. Åt en god frukost och fixade precis till med ett tjejigt bad för mig.

Nu var det ju inte pga färgen som jag valde att piffa upp badet idag. Utan för alla bra mineraler som finns i den där stenen =)


Planerna för dagen är inte många, ska åka in lite tidigare till stan idag för att hinna leta upp ett par snygga nya jeans, så trött på alla jag har som sitter dåligt. Sen så är det jobb ikväll, smiter därifån under en timme för att kunna vara med på styrelsemötet ikväll, vågar inte lämna "nybörjarna" själva på fler möten.....
Kanske hög tid att göra sig helt klar och sen vila lite innan jag åker, mår rätt illa så jag får nog ta det lilte lugnt ett tag.

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test