Premiärlejonet tar plats!

Premiär idag, vilket innebär att jag gång på gång fått lust att döda någon eftersom ingenting fungerar.
Två paket proppar gick åt och tillslut gav vi upp och i princip slängde alla våffeljärnen i väggen, då släppte det lite och jag kunde helt ägna mig åt att vara trevlig mot alla kunder!

Det var över 300 personer som var där och kollade och efteråt bjöds det på dricka och tilltugg.
Finns inte sådär jättemycket att berätta faktiskt, det var trevligt, jag passade på att dricka cider eftersom de var gratis men vem fan har kommit på cider med lingonsmak?! Usch...




Vi blev hungriga så vi gick och käkade på torget =)


Favoritkusinen, gillar bilden


Mina favoriter, Yeray och Johnny!


Sarahs mamma och Kålle själv =)



Nej nu orkar jag inte mer, ska krypa neri sängen, uthärda värmen, lyssna på musik och messa som en tok =)
/Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test