Ny bloggdesign

Nu har vi haft bloggen i lite mer än ett år och det har alltid sett hemskt ut, vi försökte oss på en egen design för ett par månader sedan men när vi inte klarade av att se fanskapet mer så bytte vi till en design som redan fanns färdig på blogg.se. Idag när alla jobbar och vädret är på tok för dåligt för att ligga på stranden och steka så tog jag tag i att fixa till designen som jag så länge lovat tjejerna.
Vi har diskuterat olika teman och hur vi vill ha det och detta är första versionen som ska uppdateras inom kort, så fort jag fått bilder av Hanna och Malin och vi kommit fram till lite olika citat som ska smycka headern =)

Designen är inte alls avancerad nu, och trots mitt fina betyg i grafisk kommunikation så tog det någon timme att få ihop det med alla koder.

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test