Lite resfeber

Tjohopp!
Jaha då åker man i morgon då. Jag, Malin och mina kära föräldrar åker i morgon någon gång vid 17.00 tiden. Då drar vi till Italien. Ska bli såå skönt. 

Har kommit hem nu, vi tre var ju och åt för att sen titta på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var mycket bra, men dom hade gjort om lite och lagt till lite. Så det var lite anorlunda från boken. Men den var ändå bra =)

Nu ska jag packa ner allt som jag har lagt fram så fint på min säng, för att sen så småning om gå och lägga mig. Får se hur sent det blir :P
Jaja, nu måste jag kila. Ha det så bra för det kommer jag att ha!!
Kommer att sakna dig Jasmin!!! <3 Puss på dig =)

Tjoflöjt  /Hanna

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Kommer sakna er också!! <3

2009-07-15 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test