Ledig dag med fjortis

Förstår ni hur skönt det var att stänga av larmet igår innan man gick och la sig? Ledig dag woho!
Jag ringde och väckte Sarah som en halvtimme senare var på plats med grejer redo för beachen, bättre kompis finns inte.
Vi tog våra cyklar och trampade iväg, spred ut oss i sanden och låg och stekte timme efter timme. Jag badade till och med idag, men jag var på vakt för brännisar! Jävla djur, vad gör dom för nytta här i världen?

 

Passade på att roa oss med kameran när det blev för tråkit att bara ligga där...
Vi hämtade inspirationen från alla små fjortisar som bloggar och lägger upp bilder på sina bruna kroppar i bikini. Detta är en engångs grej så enjoy xD


Sarah och lilla jag som ligger och glassar i solen, haha så löjliga bilder!

Sen trog vi och köpte 3 liter jordgubbar, cyklade hem och kollade på filmen, Bordertown. Hemsk och jävligt bra!
Just nu är det bara jag och mamma här hemma men om en timme ska jag och Sarah ut och springa, härligt!
Trots att jag redan är rätt brun har jag lyckats bränna mig idag, skönt att slippa den röda färgen men det känns att solen tagit idag. Ännu bättre! Love it!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test