Larven blev fjäril

Det blev sent igår, upp tidigt idag, utså en sjukligt seg dag på jobbet och sen total frihet kl 19.00!
För dagen i alla fall... Tillbringade kvällen med mamma och min moster ute vid havet och grillade. Jättehärligt för mycket mer orkar jag inte idag. Däremot så har jag och Sarah stora planer för nästa helg, då ska de slåt till =D
Får vila upp mig tills dess. Till och med lillsyrran är ute och röjer idag, vad fan är det med mig?
Börjar väl fan inte bli gammal och trött eller....

Tur att jag idag förstått att det är raka motsattsen, jag har landat i någon jävla guldperiod, det går inte en dag utan att jag bli överöst med massa snälla och gulliga kommentarer och komplimanger, inte minst från alla skådisarna på jobbet.
Om hur söt jag är, att jag alltid är så fin och på den banan fortsätter det. Det är så himla kul och jag har aldrig varit med om så många gulliga ord under en och samma period. Det har nog hänt något med mig.
Larven blev fjäril och är nu redo att flyga



Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vad sant! Det uttrycket passar verkligen in på dig:) Väldigt fina bilder förresten...

2009-07-04 @ 11:20:58
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Tack gumman =D kände att jag fick till det denna gången

2009-07-04 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test