Kvinnlig intuition

Shit vad trött jag är, kan inte påstå att jag sovit sådär jättebra i tältet i helgen och efter kvällens jobb så vill jag mest bara ta mig en törnrosasömn i sisådär 100 år. Har haft riktigt kul och det är väl det som är det viktigaste!
Har lite nya bilder till er men har inte orkat lägga in dom på datorn än, men det kommer.
Utöver detta så vet jag faktiskt inte riktigt hur jag mår, jag känner mig väldigt fundersam över en del människor just nu som jag bara inte förstår mig på. Jag funderar och funderar, försöker försiktigt fråga mig själv och personen/erna vad det är som händer men svaren jag får känns inte tillräckligt.
Man ljuger inte så jättelätt för mig, inte minst brukar det inte vara så lätt att dölja saker för mig, jag känner direkt när något inte är som det ska och just den känslan fyller hela mig.

Känner ni igen er i vad jag pratar om?
Har ni nångång stött på en situation att en person helt plötsligt börjar "tävla" mot er om vem som har det bäst och roligast, vägrar erkänna för sig själv och andra också för den delen att allt faktiskt kanske inte är så bra? ..Jag blir mest bara full i skratt. Just nu är det en hel drös människor som mest bara får mig att se ut som ett stort frågetecken, eftersom detta ändå är personer jag tycker om så är det klart man blir oerhört frustrerad av att inte få veta vad som står på.
Dessutom drar det en massa jävla energi av mig att hela tiden försöka förstå och vara vänlig när man kanske inte alls får samma sak tillbaka. Jag har alltid varit för snäll, sätter alltid andra i första hand, kan kan bara inte tänka på mig själv, det går inte.

Känner inte att detta leder någonvart, därför sätter jag punkt nu, för eran skull.
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Hejsan :-) Allt bra med dig i dag? Nu kan du vinna ett valfritt, egen designat linne utav mig på min blogg :-) Bara ett litet tips ;-) kramkram

2009-07-20 @ 09:27:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test