Jorden runt och tvärs över gatan

Då var man tillbaka i Falkenberg igen, pappa var så snäll att han skjutsade hem mig från Lund och sen var det bara en snabb dusch och iväg till jobbet. Vi har inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt och det har varit jättekul att få träffa alla igen! Den yngsta av oss, min lillebror på ett par månader bara växer och växer =)
Vi var och åt på restaurang igår, det var väl egentligen det enda vi hittade på men det kändes bäst så och det räckte för mig.
Hanna och Filip var och kollade på Karlsson idag och vi arbetare får ta ut en dag på sommarn som vi sitter med och kollar på föreställnignen så jag tog min sån dag idag. Det var jättekul att få träffa Hanna igen och vi hade en hel del att prata om, Filip tyckte säkert vi var helknäppa men men! Vi tre tjejer har bokat in en filmkväll imorgon för att riktigt inviga min nya tv som jag fick av pappa, en 47 tums med HD. Nu blir det nice att kolla på film! Jag är pappas lilla prinsessa och en aning bortskämd  =)


Min "it-vägg".


Lillbrorsan =)


Hanna och Filip, mindre bra bild =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test