Jasmins outfit

Just nu har jag en timmes rast för att hinna duscha och fixa till mig inför premiären för Karlsson på taket och festen efteråt. Passar på att blogga och göra lite ärenden på internet innan jag ställer mig i duschen.
Men såhär ser jag ut än så länge i alla fall... Knappt några kläder alls men fyfan vad varm jag är. Höll på att tuppa av helt inne på jobbet innan.



Min nya tröja, bikini och ett par jeans som blev attackerade med sax i morse =)
Har seriöst aldrig haft så korta shorts i hela mitt liv och de känns lite udda eftersom jag gillar mina ben så "mycket" =)

Hahaha, fick ett sms från en snubbe från Turkiet precis, som jobbade på mitt hotell. Sweet :P
Jasmin


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du också hakat på "fickorna utanför" trenen?:D

2009-07-02 @ 16:13:46
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Ofcourse ;)

2009-07-02 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test