Jag klarade det!

Herregud vilken underbar känsla att ha klarat av att springa 8 km utan bekymmer, i ösregn dessutom.
Fanns verkligen inte en torr fläck någonstans och dom som körde förbi måste tyckt jag var dum i huvudet som sprang i detta vädret. Men det var faktiskt skit skönt att springa i regn!!
Har precis fått i mig en välförtjänt frukost bestående av fil och uppvärmda egenplockade jordgubbar, melonskivor och sen försökte jag trycka i mig två små mackor också men lyckades bara få ner en utav dom.

Egentligen äter man väl automatiskt mer när man tränat och gjort av med en massa energi?
Jag är alltid motsattsen, kan varken äta före eller efter. Skumt.

En del i mig skriker om att få dra ut och springa mer, så jäkla kul! Medan en annan del i mig säger, idiot hur fan kan du vilja springa mer nu? Haha, japp jag vet, jag är smått dum i huvudet tror jag =)
Nu ska jag ringa Sarah och fråga vart fan hon har blivit av.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test