Jag har fått en ny bebis!

Nu är det en ny dag, nya möjligheter. Jag vaknade halv sju imorse och tänkte "neej, inte igen" det är då fan att man inte kan sova när man väl har den möjligheten. Jag gav inte upp, somnade om, vaknade igen och så höll det på tills jag lät mig själv kliva upp vid halv tio. Nöjd.
Satte mig sen vid datorn, uppdaterade min nya lilla bebis och gav mig ut och sprang en runda. Dock inte mer än 3 km, jag skaffade mig den nya erfarenheten att det inte är så trevligt att springa med träningsvärk...
Jag är ledig till halv fem ikväll, då är det jobb igen och utan att nämna några namn så är det bäst för vissa personer att inte säga ett ord till mig någonsin mer. Jag var sååå nära på att säga upp mig igår och bara dra därirån för jag blir bara förbannad om och om igen när jag är där. Pust...

Dagen igår började i alla fall väldigt bra, jag tränade på min crosstrainer i 30 min, åt en god lunch hemma hos mina morföräldrar och sen åkte jag in till stan i god tid för att hinna köpa en ipod innan jobbet.
Ja, det fick bli en helt ny ipod istället för att köpa en av Mattias, det skulle bli så knepigt med frakt hit och dit och dessutom började jag få myror i brallorna av att inte ha musik när jag tränar.
Köpte en svart ipod nano 8 GB på expert för 999:- + 3 års försäkring för 300:- inte nog med att jag blev jätteglad för att jag äntligen hade en ny ipod så var ju försäljaren sisådär lagom snygg!
Hänger nog med Julia dit på fredag igen när hon ska köpa en ipod till sig....



Nu ska jag mumsa i mig lite "frukost" det är väl på tiden antar jag =)
Puss på er!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test