Ispiration och tatueringar

Under de senaste året har jag varit så sugen på att göra en tatuering, det har pendlat mellan olika ställen och motiv..
Allt från bröst, handled, skulderblad och rygg med vingar, ord, tassar och fjärilar. Jag har alltid vart säker på att jag vill kunna dölja en tatuering om jag skaffar en och sen är det mest jag, med en mer tjejig tatuering.
Jag provade att göra en liten hennatatuering av den anledningen att jag ville se hur det skulle se ut med en fjäril vid sidan av ryggen, inte där nere vid ryggslutet utan något längre upp och jag blev rätt kär i den.
Och eftersom jag mestadels alltid varit inne på att ha något med vingar som kan symbolisera hur mitt liv varit hittils så passar det mig perfekt. Men så är det ju modet.. Vågar inte riktigt. Men jag vill försöka mig på att göra en när jag fyller 18!

Jag har fått fin inspiration av gulliga Mattias som gjorde sin tredje idag och allt snack om hans tatuering får mig att vilja göra en ännu mer! Får se till att någon följer med och håller mig i handen bara...
Smärtan är det jag är mest skraj för.



Såhär ser den ut, det kommer bli riktigt nice tror jag!
Jag lovade att skriva extra tydligt att den inte är klar, detta var bara hans första sittning.

Jag ska gå och lägga mig nu, fortsätta fundera kring detta. Imorgon får jag väl ta och presentera Mattias för er eftersom han aldrig varit omnämnd här i bloggen tidigare =) Godnatt på er!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test