Igår och idag i bilder

Igår passade jag grannens hund. Hunden i fråga heter Smilla af Falkenberg:P och är hon inte underbart sööt?!!



Freekish var med och vi var ute och gick lite också



Ska snart över dit och passa sötnosen igen:)

Men innan jag sticker tänkte jag visa lite bilder från stranden idag

Mitt eget paradis
       

Älskar att här inte är så mycket folk


Pappa och Sven-Arne skulle ut och paddla


Tja, han är väl ingen expert med det gick bra:)


Själv satt jag kvar på stranden och njöt men har tyvärr ingen bild på det, pappa är ingen bra fotograf...:P
Nu ska jag dra, vi hörs av!!
Puss o kram!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Naw hon är såå söt är helt kär i henne!! :D

2009-07-04 @ 08:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test