Ett graviditetstest rikare!

Idag har jag varit helt ledig igen, tackar för det. Detta firades med en heldag med Sarah först på stan och sen i löparskorna. Första stoppet blev på Apoteket, där stod vi och diskuterade vilket graviditetstest som verkade bäst och sen fick jag reda på att min kommande spruta kommer gå på 1100 kroner för att dom tagit bort mitt högkostnadsskydd av någon jävla anledning. Ska gå dit och skälla lite på dom igen. Sen trippade vi vidare och ett gravtest rikare. Oroa er inte för oss, ingen av oss är ens i närheten av att vara på smällen. Bara någotn rutingrej som UM kör med =) Jag, Sarah och affärer slutar alltid med ganska tomma plånböcker och ingen av oss dras till reasakerna heller. Ack ack ack.

Efter stan så åkte vi hem till Sarah där hennes föräldrar bjöd oss på kycklinggryta och pasta, skit gott!
Sen så skulle leka teknisk och fixa sin ipod men tillslut sket vi i det eftersom hennes dator la av, så jag tog över rollen som tekniskt och dixade allt här hemma på min dator när vi väl kom hit. Då bytte vi om och drog ut och sprang en sväng. Sarah som aldrig sprungit förut gjorde bra ifrån sig och jag är numera antsällt som hennes PT hur nu det ska gå?
Vi bokade dessutom tid senare i sommar för att fixa till naglarna, najs!!

Nu börjar mobilen gå varm av sms igen =)
Undrar hur sent det blir ikväll?

Puss!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test