En tokig dag



Sovit gott och länge, det ger er en glad Jasmin. Följde med mormor och hjälpte henne att plocka jordgubbar, fick ihop runt 20 liter. Jag var i himmelriket. Jag förvandlades till en bonnetös idag, slappa kläder, knappt något smink och en slarvig boll mitt på huvudet. Stannade där och åt med morföräldrarna och blev mobbad för att min mobil plingade, några sms per minut. Och dom kallar mig tekniknörd och själva fick dom hem en värstingdator med 4 GB ramminne och 1 TB i hårddisken och annan skit för sammanlagt 10000:- jag menar vem är det egentligen som är tekniknörd?

När jag kom hem gick det bara utför och jag och lillsyrran flippade ut totalt.
Sen åkte vi in till stan tillsammans för att fixa lite innan jobbet och shiit vilken fjortis hon är, riktigt bortgjord =D
Slutade i alla fall med att vi kastade gris med hennes mobil......lyckat!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test