En liten update

Jag och Julia körde in till stan och påbörjade jeansjakten i vår lilla stad.
Lyckades faktiskt hitta två par på GND´s stora rea, med mig hem har jag alltså två par Tiger jeans... Ett par lite ljusare och ett par mörka och dom sitter kanon! I normala fall kostade dom 1500 kr /st men jag fick båda för 1300 kr och det tycker jag var helt okej!


Traskade iväg till helvetet, jobbet och det dröjde inte länge innan mamma blev offer för två feta utskällningar som berörde oss alla. Dom letar nämligen fel och hittar dom inget att klaga på så ändrar dom helt enkelt reglerna för att kunna klaga och skyller på att dom satt den regeln för lägesedan, jag tycker inte det är okej alls. Jag hatar det där jävla jobbet ochdet ska bli så skönt att få sluta där om knappt två veckor, då ska det firas!
Just nu är jag i Askhult, hos min moster och kusin, här kommer jag sova inatt och tillbringar nästan hela morgondagen ihop med två högst älskvärda personer. Det är mitt personliga spa här, det är få ställen som verkligen får mig att må bra, släppa alla problem och bara va. Går inte att beskriva lugnet som fyller upp mig.

Nu ska jag hjälpa Freja att göra äppelpaj, mumms!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test