En helt vanlig torsdag

Jag tror att jag förändrats en del på sista tiden förr blev jag trött jättetidigt på kvällarna och gick upp runt åtta varje även om jag var ledig. Men nu somnar jag absolut inte innan tolv och går upp runt tio, jag ska inte klaga jag tycker det är jättehärligt.
Sen får jag ju god hjälp med att hålla mig vaken, min mobil har aldrig gått varm såhär innan, haha.

Idag är det typiskt Falkenbergsväder, blåsigt och grå himmel på det, härligt....
Sarah slutar jobba på ica vid ett idag och sen skulle hon komma hit så vi fick träna lite tillsammans, ska bli så sköönt!
I början av sommarlovet så jobbade jag hela tiden, nu när jag börjar få ganska många lediga dagar så jobbar alla andra, om en vecka åker Hanna och Malin till Italien i tre veckor och Sarah och Mattias jobbar 24/7 på Ica. Jag har börjat få små hatkänslor för den där affären..

Inte nog med det så har min ipod dött för evigt nu, knapparna har slocknat en efter en och nu startar den inte alls sen fyra dagar tillbaka. Jag har gett upp hoppet om den nu och måste ha en ny eftersom jag nästan alltid lyssnar på musik och absolut inte kan träna utan det. Då råkar Mattias nämna att han har en ny grön på 8 GB som han knappt använt sedan han köpte en ny mobil och att jag kan få köpa den av honom. Gissa om jag blev glad då, tycker dock han är lite dum som säljer den ;D





Haha, Sarah förlåt men jag hade ingen annan bild på dig... ;D

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test