Det är ju värsta schlagern!

Efter jobbet idag så stannade jag kvar, det var nämligen dags för showen schlager abstinens och självklart var jag där för att stötta mina kollegor som stod på scen!
Jag kan ju itne påstå annat än att jag är jävligt stolt som känner så begåvade människor, kul att vissa föds med det i alla fall! Schlager är ju inte etta på min topp-tio lista över favorit genre men inget slår hög live musik =)
Jag är inte farlig trött men matt och det bränner i fötterna efter att ha haft på mig mina fina skor ikväll, känner sig inte fullt ut som en liten rumpnisse då.

Jag har bilder, filmer och outfit i säkert förvar i kameran men lägger inte upp det nu, det får vänta till morgondagen.
God natt på er!


Ibland är jag rätt nöjd med mitt somamrjobb när allt kommer omkring =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test