Bilder från igår

Var ju bå bio igår och såg Ice Age 3. Den var faktiskt bra. Trodde inte mycket på den då man hört rykten och 2:or och 3:or aldrig blir så lyckade men det var en positiv överraskning:) Efteråt blev det tai istället för sushi men jag hade en jäkla huvudvärk så vi drog hem ganska tidigt. Istället tog vi en stor filt och drog ner till stranden för att sitta där en stund och njuta. Avslutade sedan kvällen med ett dopp.



Freekish och Rebecca innan bion. Jag tyckte att dom kunde stoppa in huvudet i gapet på dinosaurien tills jag insåg att där inte va något hål:P



Stranden, fast bakom oss. Fattar inte hur jag lyckades att inte ta någon bild på havet och solnedgången!



Och jag

Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Seriöst, jag är orolig för din Italien-resa. Gå fan aldrig ensam! De kommer bli galna när de ser dig..! ;)

2009-07-02 @ 19:06:20
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Haha va det så du tänkte? Att det fanns ett hål som man kunde sticka ut huvudet i tror att det hade fungerat lite bättre då. ;)

2009-07-04 @ 08:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test