8 timmar senare

..så har det fortfarande inte hänt något, en del har varit här och fikat och på så sätt gett mig arbetsuppgifter för sammanlagt en av åtta timmar. Härligt. Jag hade faktiskt hellre haft det jättestressigt så att tiden i alla fall går. fast visst det kan väl vara rätt gött att fö lön av att sitta och kolla på Jackass, fast jag är så trött att jag inte ens orkat skratta åt idioterna. =)
Detta är mitt sista sommarlov och det "slänger" jag bort genom att jobba, vilket jag kommer få göra resten av mitt liv sen.
Visst det är goa pengar att ha nu men jag känner ändå att det hade varit kul att kunna få göra vad jag vill och åka och hälsa på folk jag inte träffat på ett tag.. Fast då behöver man pengar, det får man genom att jobba och jag hade nog fått en gnutta panik av att inte ha något att göra heller. Jag känner inte riktigt att jag kommer någonvart med detta.

Fick precis reda på att vi är bjudna på middag hem till mina morföräldrar ikväll. Jisses nu fick man plötsligt några alternativ på vad man kan göra ikväll. Freja vill att jag kommer och rider hos henne och igår pratade jag och Sarah om att vi skulle dra ner till kräftfestivalen ikväll. Men jag måste ju säga att vädret inte direkt är något lockande. Fast det hade varit väldigt kul att få komma ut och träffa lite folk, vilket är den enda anlednignen för mig att dra dit. Skaldjur och dansband är inte mitt kall direkt.
Hjälp jag vet inte vad jag vill! Eller jo det vet jag visst. Jag vill få åka hem och sova ett par timmar, mysa och gosa med någon. Sen hade det inte vart fel att få komma ut och göra av med et par hekton, men min höft mår inte riktigt bra idag, tror jag sträckte en muskel igår när jag var ute och sprang. Tror det mest berode på dålig att jag inte var uppvärmd och knappt stretchade efteråt, med gud så tråkigt det är! Jag har bara mig själv att skyll för detta. Det där med att träna för att gå ner i vikt och bli smalare går verkligen så bra nu, haha. Jag får panik på mig själv, skärpning nu Jasmin!

Jasmin



UPDATE - Mamma är väl för snäll, hon sa åt mig att ta min timmes rast nu det sista för att jag skulle kunna få åka hem och sova lite. Tack, du är guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test