090725

jag håller nog på att bli sjuk vaknade när klockan ringde imorse, somnade om och när jag sen vaknade så flög jag upp för att jag trodde att klockan var 10 och jag hade lovat mig själv att träna innan jobbet idag. Kollade på klockan och då var den knappt halv 9..Lyckat, jag blir så trött på mig själv ibland!
Men nu har jga i alla fall varit duktig och sprungit idag, ska få i mig lite frukost i magen och sen börja tjata på mamma om att hon ska hjälpa mig hänga upp tavlorna som jag köpte igår!

Jag orkar inte jobba idag, vill vara hemma under täcket hela dagen!!!
Men det är för bra för att vara sant, ska jobba kväll idag och blir desutom kvar på jobbet ett par timmar extra för att jag inte kommer hem innan mamma slutar, nice.
Igår var det exakt 2 veckor kvar på jobbet, längtar tills mitt sommarlov börjar -.-

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test