Vinterlandskap

Detta är nog första gången jag inte blivit riktigt glad för att det ligger snö på backen, självklart är det mysigt men jag känner mig inte sådär värst glad för det. Jag menar kunde inte snön kommit under lovet, var det tvunget att komma nu sista dagen innan skolan? Det bara gör besvär för mig när jag ska ta mig till skolan och sen hade jag velat gå ut och gå riktigt långt idag men eftersom det ligger ett istäcke under snön så vågar jag inte det riktigt, har inte rätt utrustning för det, tyvärr! Jag har precis vaknat så jag ska få i mig lite frukost nu för magen kurrar, efter det så ska jag tvinga mig själv att läsa lite i Ivanhoe, vi ska nämligen läsa en klassiker i skolan. Älskar filmen, men boken är ju bara knäpp!
Kan inte fatta att jag sitter i skolan vid denna tiden imorgon, bara tråkiga lektioner är det också, jävla skit!

Bäst att sätta igång motivationen för det igen...pust!
Kram!
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test