Världsliga saker

Jag tror jag tappat tidsuppfattnignen helt, jag har helt glömt bort när jag gick och la mig igår! Vilket I-landsproblem...
Jag har sovit riktigt gott i natt och har inte alls ont i magen idag i alla fall, somnade dessutom glad igår och det var endast tack vare älsklingen i telefon haha. Jag läste ut Stella och Sebastian igår, jag satt verkligen och läste precis hela dagen. Vad skulle jag annars göra liksom? Detta betyder att jag nu kan börja på Twilight tvåan!!!

Nu börjar klockan närma sig ett och jag sitter mest och funderar över vart jag ska ta vägen, kommer inte på något att göra. Klart jag vill börja läsa nu eftersom jag verkligen längtat, men plötsligt känner jag att jag inte vill börja bara för att den kommer ta slut så fort. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?
Okej jag kan alltid plugga historia och typografi men jag kan bara inte sitta och läsa och läsa, låtsas vara motiverad för två prov som jag inte ens vet när dem ska vara ... Har jag fel? Jag kanske borde läsa Malins inlägg en gång till om världens problem och lära mig uppskatta den något rubbade förvirringen som just nu fyller ut min lilla hjärna. Jag är nog som Nalle Puh. Jag känner att jag babblar om allt och inget just nu, kan nämna det att jag fick reda på idag att det är imorgon som vi ska till Göteborg för att kolla på Julias sista Pippiföreställning på Liseberg. Innan det ska vi nog stanna till på Ikea och K-huset, skönt med lite omväxling i vardagen. Ska möta upp Sarah om någon timme för vi ska på Friskis & Svettis, kul!!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test