stress i skolan

Jag har aldrig under mina år i skolan haft så här mycket plugg precis efter ett lov. Vi är vana vid att det alltid blir ett helvete inför stora lov så som jul och sommar men att det ska vara en massor med arbeten och prov nu precis när vi börjat är helt galet! Mitt schema är ändå ganska lugnt om man ska jämföra med Hanna och Malins, men trots det så är det här över min kontroll...

Denna eftermiddag/kväll kommer jag tillbringa bakom mitt berg av läxböcker så det blir nog lite magert med uppdateringar ikväll men jag ska försöka. Ni kan väl berätta vad ni vill läsa om här i bloggen tex?
Jaja i alla fall ser mitt pluggschema ut såhär:

Svenska B:
v.5 Bokcafé (muntlig bokredovisning om klassikern vi ska/har läst)
v.6 Bokrecention
v.7 En uppsats om vad för texter som tilltalar mig (2 valfria texter ur ett häfte)

Grafisk kommunikation A:
v.? Prov, typografi och skriftens utveckling (64 sidor)

Kulturhistoria:
v. 5 Operaanalys
v.7 Skriftlig sammanfattning om konsten från Egypten till renässansen
v.9 Prov, konstarterna mellan 1600-1700 talet

Historia A:
v.? Prov, Franska revolutionen och Napoleontiden

Det var allt för mig just nu, det är bäst att sätta igång!
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test