Slutet gott allting gott!

Herregud vilken härlig energi man får i kroppen efter att ha tränat! Trött, men energirik =)
Nu sitter jag och mumsar på ett äpple medan jag lyssnar på Bellas Lullaby, senare är det tänkt att jag och simon ska prata extra länge idag eftersom han är ledig imorgon, som alltid och jag inte har några direkt krävande lektioner imorgon!
Jag velar fram och tillbaka hurvida jag ska gå upp kl 5.00 imorgon för det är nämligen ett program där det bla ska handla om twilight och visst det kanske är så otroligt sjukt men jag vill väldigt gärna se det och det är dessutom reprisen =)
Kan ju somna om sen igen eftersom jag börjar senare imorgon!
Plugga tänker jag inte göra mer idag, nej, jag får väl sätta mig med min "nya" bok och tvinga mig genom den så fort som möjligt eftrsom jag tillåter mig själv att läsa fortsättningen av Om jag kunde drömma, När jag hör din röst =)

Gokväll på er!
Jasmin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test