Pust, jobbigt!

Pust nu är jag i alla fall klar med alla arbeten och det känns i huvudet, känns som om det är fyllt med grus.
Då är det bara proven kvar nu då, fast det dyker väl snart upp nya grejer som också ska göras, men jag ska vara positiv.
Haha, kanske är lite fel att däga utav mig, vi tre tjejer har suttit och snackat om självmord hela dagen...
Men vet ni vad?! Det är snart helg!!!

Ska bara ta mig igenom skoldagen imorgon, som visserligen inte är lång alls går mellan 8-13.30 men fy så tråkiga lektioner. Just nu är nästan alla ämnen pest och pina. Första timmen har jag Grafisk kommunikation och en fredagsmorgon orkar man inte vara kreativ. Sen har jag bråttom att ta mig till teaterlokalerna. Hoppas vi bara kommer sitta och prata under lektionerna imorgon också! Vår nya lärare är skum.
Har precis kommit på ytterligare ett problem, mat till morgondagen. Det är nämligen så att vi ALDRIG hinner tillbaka till skolan för att äta mellan våra teaterlektioner så vi får alltid ha med oss egen mat på fredagar, skit dåligt!
Men vi har inget bra matigt hemma som lämpar sig för att ta med. Får stanna till vid ica innan skolan imorgon.

Ska förresten övningsköra imorgon efter skolan! Nervööööst, har inte kört sen jag körde och hämtade älsklingen och det var väl i november? Känns som om jag inte alls kommer ihåg något utav det men det sitter väl i ryggmärgen nu =)
Älsklingen ringer nog vilken sekund som helst så jag ska avrunda bloggkvällen för den här gången. Sov sött!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test